TIGed

Switch headers Switch to TIGweb.org

Are you an TIG Member?
Click here to switch to TIGweb.org

Home Community Discussion BoardsBulletin BoardOff TopicThe Koyal Group Wholesale Wedding Supplies: ATTESTER

« BACK TO FORUM

Discussion Boards Guidelines Discussion Board Guidelines
FAQ

Author

Poster Rank: Tongue-tied
User is Offline

Country: Lithuania
City: Germany
The Koyal Group Wholesale Wedding Supplies: ATTESTER
May 10, 2014

For sesong 6 av "bryllupet mitt Fair: AVDUKET" min designteamet brukte flere elementer fra Koyal engros legge drama og eleganse til seremonien og resepsjonen innredning. Disse produktene inkludert perle gardiner, lys, votives og andre dekorative elementer som alle sammen bidratt til å skape de vakreste og over-the-top bryllup ennå!

David Tutera | Vert min Fair bryllup AVDUKET

God kundeservice

Jeg lagret dette elementet [dobbel åpne hjertet bobler - hvitt] tenker jeg kan komme tilbake på et senere tidspunkt å kjøpe. Min bryllup på den tiden var 12 måneder unna. 4 måneder før bryllupet mitt, var de utsolgt. Jeg snakket med kundeservice og de sa de ville kalle meg da de kom til lager. Bare noen dager senere, fikk jeg ikke en men to samtaler for å forsikre meg at de var på lager. På grunn av antall jeg ble kjøpe, skrev de opp rekkefølgen over telefonen når all min info om produktet var hjemme. Mindre enn en uke senere, kommet boksen pent pakket! Happy bruden gjør fornøyd kunde! Jeg anbefaler Koyal engros for mer enn min brude behov! Jeg vil gjerne bestille fra dem igjen!

Takk for god kundeservice!

Regina L.

Jeg tror at kreditt kreditt skyldes og tjenesten som jeg fikk i dag var eksepsjonell. Du gikk utover for å hjelpe meg med bestillingen. Du er en kreditt til selskapet og Send denne e-posten til prosjektlederen som jeg tror at de bør erkjenner fantastisk kundeopplevelsen du ga meg.

Laura T.

Ville bare si takk så mye for fantastisk kundeservice! Bestillingen min hadde en levering problem men på fantastiske ansatte umiddelbart riktig problemet med ingen ulempe for meg. God kundeservice er absolutt et krav i bryllupet bransjen for min aller første ordre, du har vist seg for å være en pålitelig ressurs. takk! Jeg planlegger å henvise deg til min bransjepartnere og håper å bestille fra deg i fremtiden.

Nicole G.

Takk mye for å komme tilbake til meg og avkall rush tillegget slik at du kan gjøre min event. Dette er SUPER verdsatt. Jeg vil gjerne bestille mer fra deg, aktualitet er et stort problem for meg og jeg satt på mange hendelser så vil arbeide for å få neste i tidligere så jeg kan unngå noen dyre frakt kostnadersmile

back to top  |   link to this post
Member Profile smithdrake43 PROFILE TIG Messenger TIG MESSENGER
Display posts from:

« BACK TO FORUM

Forum Jump:

All times are GMT-05:00

» Check that you are logged in!

You cannot create new threads in this forum
You cannot post replies in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot edit/delete your posts in this forum
Administrators: angiex, anuriandima84, BeeWall, Fatimamirza09, Liamjod, Quincy-348, shamricardo, smensah
Moderators: danieln25, darhcik, janepe