TIGed

Switch headers Switch to TIGweb.org

Are you an TIG Member?
Click here to switch to TIGweb.org

Home Community Discussion BoardsBulletin BoardOff TopicCollege kandidater bør overveje mulighederne for sygeforsikring, Koyal Group Training Services

« BACK TO FORUM

Discussion Boards Guidelines Discussion Board Guidelines
FAQ

Author

Poster Rank: Tongue-tied
User is Offline

Country: Bolivia
Province/State: Pando
City: Costa Rica
College kandidater bør overveje mulighederne for sygeforsikring, Koyal Group Training Services
May 9, 2014

Devyn Bisson er en 22-årige Orange bosat om at opgradere fra Chapman University med en grad i film. Hun ved, hun bliver nødt til at tænke en sundhed, efter endt uddannelse, men ikke endnu.

"Det er den sidste ting, jeg kigger på," siger hun. "Jeg er langt mere optaget af hvordan jeg har tænkt mig at tjene penge."

Med graduering truende, har college studerende mange store spørgsmål står over for i de kommende måneder. De kan omfatte tilmelding til sygesikring, og modstående frister og endda bøder for bagude.

For Bisson, logge ind på hendes forældres sundhedsplan — noget millioner af unge voksne har fået lov til at gøre under den økonomisk overkommelig pleje Act — er ikke en mulighed, og hendes Nuværende job som en livredder i Huntington Beach ikke tilbyder sundhedsmæssige fordele.

Den studerende sygesikring politik hun nu får i skolen udløber denne sommer, efterlod hende uden dækning.

"Så vidt som hvad jeg har tænkt mig at købe, sundhedspleje" Bisson siger, "Jeg har ikke kigget på der."

Tjek her:
http://www.jeteye.com/jetpak/65b73efa-6dd4-4a17-bc40-fed63b0650aa/

back to top  |   link to this post
Member Profile frielstanley PROFILE TIG Messenger TIG MESSENGER
Display posts from:

« BACK TO FORUM

Forum Jump:

All times are GMT-05:00

» Check that you are logged in!

You cannot create new threads in this forum
You cannot post replies in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot edit/delete your posts in this forum
Administrators: angiex, anuriandima84, BeeWall, Fatimamirza09, Liamjod, Quincy-348, shamricardo, smensah
Moderators: danieln25, darhcik, janepe